pátek 26. října 2012

I'm getting fuckin' crazy!

 Lana del Rey - Ride
Miluju ji. 

I fucking hate this fucking mess!!!

Nesnáším tenhle pocit, že můj mozek plave v moři sraček.

Nesnáším, když můj počítač nefunguje a já nevím co mám dělat a nemůžu napsat ani jeden posraný článek.

A nesnáším tu jednu obrovskou bezmoc, ve které se utápím každým dnem víc a víc a bojím se, že se v ní ztratím nadobro a že se zblázním a že umřu.
...........

Všechno se sere. Od nevidím do nevidím se všechno jenom sere, nic nevychází, nic nestíhám. A každou vteřinu mě atakuje ta ubíjející myšlenka, že nemám ponětí, co se sebou dělat.
Asi tak.

Nenávidím svůj přístup ke klukům. Jak už jste si mohli ráčit všimnout... poslední dobou mám sklon líbat se s poměrně cizíma lidma. Jednou. Neopakovat to. Další víkend se líbat s někým jiným.
Zpětně mě to užírá, ale v tu chvíli? V tu chvíli si chci prostě jenom užívat pocit, že se někomu líbím, že mě někdo chce... a prostě... všechno ostatní mi bývá dost ukradené. Což není fér. Není to fér ke mě, není to fér k ostatním.
A minulý víkend jsem měla novinku! Byl to zadaný kluk. Prý hodně zadaný. (Těžko říct, co tím chtěl říct, ale rozhodně to pořád opakoval...)
A já jsem nechtěla, aby kvůli mě podváděl svoji holku. Vážně jsem to nechtěla. A do ničeho jsem ho... netlačila? Dá se to tak vůbec říct? Jenže on řekl, že by asi neměl, že je zadaný, že je hodně zadaný, složil hlavu do dlaní a pak si lehnul a stejně mě zase začal líbat. A já se nebránila. Prostě jsem jenom tak pasivně přihlížela tomu, jak se ten rozpolcený chudák nemůže za žádnou cenu rozhodnout. A vlastně jsem taky nevěděla, co dělat. Chtěla jsem s ním být. Vážně jo. Ale představa, že pro nějakou jinou holku, budu to samé co pro moji mámu všecky ty... slečny. A pro Bětuli a pro všechny ostatní podvedené holky.... To se mi hnusí ještě teď.

- Vážně bych neměl...
- Já vím. Tak jdeme spát.
- Mě se nechce spát.
- Mě taky ne. 

 Ale víte, co je nejhorší? Že jsem se stále nedopsala k jádru svého momentálního problému. Tohle všechno jsou jenom hovna, která tomu předcházela.
Nejvíc ze všeho totiž na všech těhle událostech nesnáším to, když dojde k něčemu né úplně obvyklému... Že uběhne den, dva, tři, týden a já na toho kluka nejsem schopná přestat myslet.

Víte... Možná je to tím, že sice stále opakoval, že nemůže, věděl, že je to špatné, ale stejně nepřestal. Možná se tím znásobil můj pocit, že jsem chtěná. Že mě někdo má rád. Možná je to tím, že je to fakt slaďouš. A byl to slaďouš odjakživa a nechápu, proč jsem se s ním neseznámila dřív, fakt to nechápu.

A možná už jsem prostě totálně v hajzlu a sama už nevím, co chci a co je správné a tak se chytám každé posrané příležitosti.

Jisté ovšem je, že nemám tucha, jak se z toho vymotat.
Najít si kluka? Haha! Vybírám si zásadně absolutně špatné a nevhodné adepty.

Prostě ne. Chci tohohle. A je to v prdeli. Protože už jenom tohle napsat se mi svým způsobem hnusí. Protože vím, že tím, že připouštím něco takového, se zabíjím. Protože moc dobře vím, že to nemá smysl a budoucnost.  Protože vím, že si na mě ani v nejmenším nevzpomene a jenom já tady sedím a zahlcuju svoje tělo nekonečnou naivitou.

A vlastně nejspíš tuším, že za týden se budu smát svojí hlouposti.
A na druhou stranu je tohle poslední věc, kterou bych si přála.

Nenávidím chemii mezi lidma. Nenávidím city. Nenávidím lásku.
Obzvlášť tu nepravděpodobnou, neočekávanou

A prostě jo! Budu dál srát na ten nehorázný bordel ve svém pokoji. Budu dál sedět na svém poschoďovém letišti, odkaď nevidím na ty hnusy. Poslouchat Lanu del Rey. Stahovat si pravdivé obrázky z WE ♥ IT. Snažit se nemyslet na to, jak neskutečně masivní kráva jsem.

A vlastně už jenom teď... Když po sobě čtu tenhle debilní článek... Začínám mentálně střízlivět. A mám chuť ho nezveřejnit, jenže se bojím, že tím by tahle (zřejmě účinná) terapie ztratila smysl.

Jo. Budu zase v pohodě.

An.

11 komentářů:

  1. Ahá, už jsem myslel že nový článek nebude, a on se rozbil počítač. :-D
    Teda. I ty rebelko jedna. K tomu všemu asi můžu říct leda to, že monogamie v tomhle věku bejvá často na nic. :-) Třeba až ti bude 40, vzpomeneš si na tohle období a nebudeš litovat. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyžaduji si článek! Honeem, teď hned. Nemám co číst, nic o tobě nevím! Piiiš.

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno, co děláš, má nějakej význam. I když teď není vidět.
    Zas to bude dobrý. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tímhle si musíme projít za pubertu ještě milionkrát. A vždycky se tomu budem zpětně smát. Zas to bude oukej, spíš si... úžívej a dělej kraviny. Fakt.

    OdpovědětVymazat
  5. Král mloků požaduje nový článek!

    OdpovědětVymazat
  6. láska je pěkně blbá. bezmoc je u mě známej pocit a líbaní ( někdy i víc) s lidma, který jsem viděla poprvý v životě u mě byla nějakou dobu taky docela častá situace, teď už jsem se zklidnila.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja se na to dívám tak..pokud je ten kluk zadaný a váhá, tak mu řeknu co dělá se mnou, má holku, kterou očividně miluje. Až když by mi řekl, že je to jedno, nebo že ji nemiluje, tak bych do toho šla. Ale pokud vidim, že je to kluk, který by si tim vsechno zkazil, tak jdu radši pryč..popřípadě za jiným :D Takto jsem to praktikovala dřív, ted jsem 2 roky zadaná a během našeho vztahu jsem se libala s jiným jen jednou a to když jsem byla v hodně blbém rozpoložení a zjistila jsem ze se muj přítel nejn líbal s jinou holkou..prostě puberta je taková, teda předpokládám, že jsi ještě v pubertě..dospíváme, užívejme si :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem si téměř jistý, že vím o čem píšeš. Ta podoba s mými nedávnými zážitky až mrazí.

    OdpovědětVymazat
  9. Vyžaduji tvůj návrat do blogové reality.

    OdpovědětVymazat
  10. Vím přesně jak se cítíš tenhle článek jsem si přečetla a jako bych ho psala sama ,jako bych to byla ja ,stala se mi podobna vec ,povídali jsme si s jedním klukem no v tomhle případě spíše chlapem je o 10 let starší. Je a byla vždycky mezi námi chemie teda aspon v mém případě, byl milý, hodný a sympaták ,no která by neodolala. Jednou jsme byli oba trošku připitý a políbili jsme se, poté jsme se viděli párkrát v buse, jenže tam takovou věc probírat nikdo nebude, tak jsem ho vytáhla asi po šesti měsících ven. Povídali jsme si a já navázala na to co se stalo tu noc a on ,že byl trošku prdlej ,,klasika,, a rozhozený. Neustále jeho oči kmitali z mých očí na mé rty a tenhle signál mě varoval ,že to příjde znovu a taky,že jo ,políbil mě a já se přidala a on najednou ,že nemůže at toho nechám. Přestali jsme a on na mě ,že má přítelkyni a já celá v šoku co se to stalo a co mi to řekl. A jako by to nebylo málo bylo to jako by mě uklidnoval líbal mě dál a hladil a i když věděl,že dělá něco špatnýho pokračoval, já byla v šoku. Řekl, že se ješte uvidíme a napíšeme si. Motá mi hlavu, nevím jestli ta přítelkyně je vymyšlená .Pořád říkal, že to nejde a přesto mě utěšoval ,ale nevím jestli mě má rád nevím co se to poslední dobou děje ,ale nedokážu ho přečíst. Je mi 19let a jemu o deset let víc.

    OdpovědětVymazat